A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-1-53. NADOMURA

АгенствоPUNK YOU. creative & branding
Творчий керівникИльдар Шале
Автор ідеїИльдар Шале
ПродуктДоставка суши
ОписСитуация
Рынок перенасыщен предложениями по доставке блюд японской кухни. Представлены как крупные федеральные, так и локальные игроки, которые предлагают примерно одно и то же.

Задача.
Обеспечить успешный выход на ультранасыщенный рынок нового игрока в премиум-сегменте, который вскоре должен стать его лидером.

Решение.
Для доставки суши и магазина NADOMURA был разработан яркий, хулиганский фирменный стиль. Он подчеркивает основной козырь бренда — инновационную технологию упаковывания, с использованием газомодифицированной среды. Суши в процессе доставки созраняются настолько хорошо, что остаются максимально свежими. Настолько свежими, что… оказываются практически живыми!
Ожившие рыбки, осьминоги и крабы гуляют по упаковкам, карточкам и меню. Рыбки, как и полагается всем рыбкам, даже кричат «За что?». У дракона в виде литеры N — вырывается реактивное пламя. Потому что NADOMURA — это очень быстрая доставка.
Склад творчої групиДизайнер: Михаил Иванов,
Иллюстратор: Татьяна Трубникова,
Фотограф: Степан Снитко