A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-2-12. Многополосный календарь "Всё ясно"

АгенствоРекламная группа "Иллан"
Творчий керівникВладимир Федосеев
Автор ідеїВладимир Федосеев
Продукттаможенно-логистические услуги
ОписСлоган логистической компании MCS – «Все ясно». Поэтому двенадцатиполосный календарь марки в агентстве решили делать, использую принцип теста Рабкина на дальтонизм, когда изображение составляется из многочисленных кружков одинаковой яркости, но разных цветов. Ясно увидит картинку только человек, воспринимающий всю палитру красок.
Кроме того, было важно подчеркнуть, что высокопрофессиональная компания готова доставить любой груз в идеальном виде, без каких-либо ненужных дополнений или проблем. По этой причине к каждому из видов груза на картинке прилагается его частый «напарник», который не только занимает лишнее место, но и зачастую усложняет ситуацию. Хвала богам, есть MCS, который всегда способен отделить от вашего груза все лишнее. Как гласит одна из полос календаря: «Рыбы – хорошие. Морские гады тоже хорошие, несмотря на название. Но если вы хотите только рыб, мы привезем только рыб, здесь все ясно».
Склад творчої групидизайнер Арина Юшкевич, копирайтер Дарья Шоломицкая