A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-2-39. Календарь-дерево

АгенствоMuhina Design
Творчий керівникАнна Мухина
Автор ідеїАнатолий Мухин
ПродуктУслуги образования, услуги бренд-агентства
ОписFrom this calendar a tree can grow, if at the end of the year you plant the pieces of the calendar into soil. In the leaf made by hands there are seeds of larch, fir tree and pine. They will sprout the same as the knowledge of the students of the school of managers or business of the clients of the design-studio is growing. Thus the calendar got beyond printing art and turned into a calendar-tree connecting the coming year with the follow-up years and carrying the idea of growth.
Those who doubt the possibility of growth see the video-guide at www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JehvMc-Pba0
Склад творчої групиСвета Шкляева – дизайнер, иллюстратор;
Ася Мухина – менеджер проекта;