A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-5-16. Подарочная книга для СКБ-банка

АгенствоBrandiziac
Творчий керівникОльга Мосина
Автор ідеїАртём Шутов
ПродуктПодарочная книга
ОписЗадача:
Создать подарочную книгу одностиший поэта Владимира Вишневского — корпоративный подарок VIP-клиентам «СКБ-банка» в рамках рекламной концепции банка на 2011-2012 г.г. В 2011 году Brandiziac разработал рекламную кампанию, главными героями которой стали дети; настоящие, эмоциональные, а не глянцевые детские фотографии в неожиданном сочетании с взрослыми одностишиями раскрывают связь реакции ребенка и банковской услуги.

Идея/Решение:
- Иллюстрация на обложке книги — «вишня в банке» и хулиганское название отражают связь одностиший Владимира Вишневского и рекламной кампании банка.
- В книгу были включены как уже известные детские образы рекламной кампании, так и новые.
- Книжные развороты дополнены авторскими дорисовками. Они по-новому раскрывают смысл одностиший, их неоднозначность и построены на ностальгических воспоминаниях авторов о детских шалостях (поймать жука в банку, разобрать коня на колесиках на части).
- Оригинальный шрифт подчеркивает характер иллюстраций.
Склад творчої групиОльга Мосина, дизайн
Дмитрий Трофимов, верстка
Дмитрий Шляпин, иллюстрации