A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-5-19. Каталог Хелен Марлен 2

АгенствоМилк Брендинг
Творчий керівникМаксим Лесняк
Автор ідеїОльга Новожилова
ПродуктСеть магазинов Helen Marlen 2
ОписЗАДАЧА

Основное отличие магазинов линии Helen Marlen 2 от остальных магазинов сети Helen Marlen Group, представляющих фэшн-бренды класса «люкс» - в том, что там представлены молодые, более демократичные, модные марки обуви и аксессуаров. Это имена в мире fashion, еще мало известные широкой публике и, что более важно, не всегда знакомые молодой модной аудитории, для которой они, в общем-то, и придуманы. Задача каталога – познакомить между собой модную обувь и модную молодежь.

РЕШЕНИЕ

Чтобы сразу завязать дружеские отношения с потребителем, мы решили создать брошюру в виде личного дневника и использовать эмоциональную и очень персональную стилистику scrapbooking. Каждый бренд был представлен своей мини-историей, собранной из мыслей, настроений и… обуви! Этот прием позволил создать ощущение более личного знакомства. Такого, например, что задумываешься: а, может быть, мы встречались раньше?
Склад творчої групиМаксим Лесняк, Креативный директор
Ольга Новожилова, Арт-директор / Дизайнер
Светлана Цвеленьева, Копирайтер
Александр Фаер, Технический специалист