A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-6-26. Маркетинг в стиле "Эко"

АгенствоЛео Бернет Украина
Творчий керівникТатьяна Федоренко
Автор ідеїЕгор Петров
ПродуктЖурнал "Marketing Media Review" (MMR)
ОписЗадание
Глобальное «озеленение» бренда – основная тема июньского номера MMR. Эко-бренды, green-инициативы, экорегулирование – обо всем этом коротко и ясно должна рассказать обложка.
Решение:
Трафарет как орудие современных уличных художников, занесенный над устоявшимися рыночными реалиями. Совсем скоро каждой упаковке в Украине придется примерять на себя знак «Recycling». Вот и при разработке июньского номера была использована обложка мартовского MMR.
Склад творчої групиТатьяна Федоренко, Креативный директор; Егор Петров, Арт директор; Павел Мандрык, копирайтер