A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-8-55. ДВА ГУСЯ

АгенствоПОЛЯРИС
Творчий керівникPOLARIS
Автор ідеїPOLARIS
ПродуктПаштет из гусиной печени
ОписПаштет «Два гуся» – новый украинский продукт от единственного отечественного производителя гусиной печени агрохолдинга «Мироновский Хлебопродукт».
На рынке он редок, стоит в ряду с респектабельной фуа-гра, но бренд «Два гуся» создается в мейнстрим-сегменте. На этом парадоксальном союзе – демократичность и статусность – построена концепция дизайна.
Игриво-песенный характер имени и рыночная позиция продукта родили трактовку логотипа и этикетки. Два симпатичных героя в обрамлении сильной по воздействию на полке тональности – чёрно-белой с нюансами красного. Нарочитая весёлость компенсируется строгой благородной классикой, как в шрифтовых, так и в композиционных решениях. Рукописная подпись говорит о том, с какой любовью создается нежный вкус паштета.
Склад творчої групиPOLARIS