A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

Justin Hooper
executive Creative Director Ogilvy Istanbul

Джастін почав свою кар'єру як копірайтер в Euro RSCG у Гонконгу в дев'яності роки. Перебравшись до Лондона, він працював в кількох кращих агентствах Великобританії, включаючи Ogilvy, Lowe та в кращому агентстві 90-х — HHCL.

Перш ніж він повернувся до Euro RSCG London як креативний директор, його робота для Unilever та COI завоювала, серед багатьох інших, чотири нагороди Cannes Lions — три золотих і одну срібну — та «Срібний олівець» D & AD. Він створив знаменитих танцюючих роботів-трансформерів для Citroen, а також є автором рекламної кампанії, яка допомогла Девіду Камерону стати прем'єр-міністром Великобританії і принесла ще один «Срібний олівець» D & AD та нагороду Cannes Lions. Згодом Джастін був призначений виконавчим креативним директором Ogilvy Istanbul.

Копірайти Джастіна були включені в книгу по копирайтингу D &AD та в шкільний курс з англійської мови у Великобританії. Його робота для Impulse зайняла 9-е місце серед найкращих зразків реклами ХХ століття, за версією Channel 4, а «Танцюючий робот» потрапив в ТОП-20 реклами XXI століття на думку ITV.


← Повернутися