Justin Hooper
executive Creative Director Ogilvy Istanbul
Джастін почав свою кар'єру як копірайтер в Euro RSCG у Гонконгу в дев'яності роки. Перебравшись до Лондона, він працював в кількох кращих агентствах Великобританії, включаючи Ogilvy, Lowe та в кращому агентстві 90-х — HHCL.
Перш ніж він повернувся до Euro RSCG London як креативний директор, його робота для Unilever та COI завоювала, серед багатьох інших, чотири нагороди Cannes Lions — три золотих і одну срібну — та «Срібний олівець» D & AD. Він створив знаменитих танцюючих роботів-трансформерів для Citroen, а також є автором рекламної кампанії, яка допомогла Девіду Камерону стати прем'єр-міністром Великобританії і принесла ще один «Срібний олівець» D & AD та нагороду Cannes Lions. Згодом Джастін був призначений виконавчим креативним директором Ogilvy Istanbul.
Копірайти Джастіна були включені в книгу по копирайтингу D &AD та в шкільний курс з англійської мови у Великобританії. Його робота для Impulse зайняла 9-е місце серед найкращих зразків реклами ХХ століття, за версією Channel 4, а «Танцюючий робот» потрапив в ТОП-20 реклами XXI століття на думку ITV.
← Повернутися