A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

Kirsten Hohls
Director JWT Hamburg

Кірстен народилася в Англії та виросла в Південній Африці, містечку Йоханнсбург. Вона, відкривши в собі здатності до мистецтва, вирішила вчитися графічному дизайну. Після першого досвіду роботи в рекламі вона зрозуміла, що не хоче робити начерки чужих ідей і сама стала придумувати.

Після восьми років роботи в TBWA Hunt Lascaris, та золота Канн, Кірстен об'єднала свою любов до мистецтва та подорожі. Протягом двох років вона набиралася досвіду на Близькому Сході. Далі вона працювала в Лондоні в Young & Rubicam, потім переїхала до Німеччини. Клієнт Audi в Saatchi & Saatchi Франкфурт приніс Кірстен срібло Канн та інші нагороди. Останні чотири роки вона провела працюючи на німецьке відділення Scholz & Friends. Зараз Кірстен — креативний директор в JWT Гамбург і вона продовжує створювати свої правила в роботі та експериментувати з ідеями.


← Повернутися