A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

Роман Гавриш
керуючий партнер AIMBULANCE

AIMBULANCE — член Ukrainian Digital Agencies Committee. Найбільш ефективна digital агенція 2011 (за версією EFFIE Award Ukraine). Серед клієнтів: PEPSI, McDonalds, Citroen, DIAGEO.

Освіта — Національний університет «Києво-Могилянська Академія».

9 років досвіду у цифрових комунікаціях. Старт маркетингової кар’єри розпочався в компанії UMC (тепер МТС) на позиції експерта з цифрових комунікацій. З 2007 до 2010 року — співзасновник та директор агенції Brainberry (яка протягом 2007-2010 рр. була одним з лідерів медійного Інтернет ринку України). Також у 2007 управляв розробкою та запуском порталу www.mapia.ua. У 2011 заснував нову агенцію AIMBULANCE.


← Повернутися