Григорій Сорокін
головний творчий директор з інновацій Leo Burnett Eastern Europe
Народився в 1987 році в сніжному Новосибірську. В 12 років почав працювати інтерактивним дизайнером. У 2000 році заснував дизайн-студію Afte в Новосибірську. Навчався на економічному факультеті Новосибірського Державного Університету.
У 2006 році приходить в DEFA Gruppe на позицію арт-директора, в 2007 призначений креативним директором. У 2007 році стає креативним директором інтерактивного підрозділи Leo Burnett Moscow з метою посилити позиції агентства у цій галузі. У 2010 це підтверджується званням Кращого інтерактивного агентства.
У 2011 році робота «Photoshooting» отримала Бронзового Каннського лева. Інші його роботи відзначені нагородами таких престижних фестивалів як КМФР, Eurobest, Golden Drum, Golden Hammer, Epica, New York Festivals, ADCR, ММФР, Ідея! та інші. Неодноразово він був у журі креативних: КМФР, Eurobest, Ідея!, ММФР та ін.
Григорій працював з такими клієнтами як Lego, Samsung, Mc Donald's, Procter & Gamble, Audi, Volvo, Diageo, Coca-Cola, Google, MTV, WWF та багатьма іншими.
Хобі: засновник компаній по виробництву ігор.
← Повернутися