A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

Григорій Сорокін
головний творчий директор з інновацій Leo Burnett Eastern Europe

Народився в 1987 році в сніжному Новосибірську. В 12 років почав працювати інтерактивним дизайнером. У 2000 році заснував дизайн-студію Afte в Новосибірську. Навчався на економічному факультеті Новосибірського Державного Університету.

У 2006 році приходить в DEFA Gruppe на позицію арт-директора, в 2007 призначений креативним директором. У 2007 році стає креативним директором інтерактивного підрозділи Leo Burnett Moscow з метою посилити позиції агентства у цій галузі. У 2010 це підтверджується званням Кращого інтерактивного агентства.

У 2011 році робота «Photoshooting» отримала Бронзового Каннського лева. Інші його роботи відзначені нагородами таких престижних фестивалів як КМФР, Eurobest, Golden Drum, Golden Hammer, Epica, New York Festivals, ADCR, ММФР, Ідея! та інші. Неодноразово він був у журі креативних: КМФР, Eurobest, Ідея!, ММФР та ін.

Григорій працював з такими клієнтами як Lego, Samsung, Mc Donald's, Procter & Gamble, Audi, Volvo, Diageo, Coca-Cola, Google, MTV, WWF та багатьма іншими.

Хобі: засновник компаній по виробництву ігор.


← Повернутися