Дарина Головіна
генеральний директор агентства Новий (ProgressionGroup), Росія
Дарина закінчила економічний факультет Університету Дружби народів, має ступінь магістра. Більше 15 років у рекламному бізнесі.
Перші кроки в рекламному бізнесі Дарина зробила в Інституті ІТКОР — правонаступника НДІ економіки та організації матеріально-технічного постачання, де займалася проведенням маркетингових досліджень, аналітикою, вивченням просування товарів і послуг, бізнес-плануванням.
У період з 2000 по 2007 в TMA-Draft Дарина пройшла шлях від менеджера до директора по роботі з клієнтами. За 7 років вона реалізувала проекти для найбільших клієнтів агентства: JTI, Beiersdorf, MasterCard, Вімм-Білль-Данн, Tetra Pack, Ефес, Reckitt Benckiser, Sharp, Renault, Nestle (кондитерські вироби), Sun Interbrew, Російський Стандарт, Van Melle.
У 2007 року Дарина переходить в агенцію маркетінгових комунікацій Brandnew на посаду директора з роботи з кліентами, а в 2010 році очолює її. Ключові клієнти: Mastercard, Nestle, Газпром-Нафта, OBI, SABMiller, LG та ін.
Агенція BrandNewболее 10 років надає послуги в області event-маркетингу, sales promotion, digital, спонсорство, PR. Одна з відмінних технологій агентства — відстеження актуальних трендів для створення креативних механік. Агенція — член Асоціації Комунікаційних агентств Росії.
← Повернутися