A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

Дарина Головіна
генеральний директор агентства Новий (ProgressionGroup), Росія

Дарина закінчила економічний факультет Університету Дружби народів, має ступінь магістра. Більше 15 років у рекламному бізнесі.

Перші кроки в рекламному бізнесі Дарина зробила в Інституті ІТКОР — правонаступника НДІ економіки та організації матеріально-технічного постачання, де займалася проведенням маркетингових досліджень, аналітикою, вивченням просування товарів і послуг, бізнес-плануванням.

У період з 2000 по 2007 в TMA-Draft Дарина пройшла шлях від менеджера до директора по роботі з клієнтами. За 7 років вона реалізувала проекти для найбільших клієнтів агентства: JTI, Beiersdorf, MasterCard, Вімм-Білль-Данн, Tetra Pack, Ефес, Reckitt Benckiser, Sharp, Renault, Nestle (кондитерські вироби), Sun Interbrew, Російський Стандарт, Van Melle.

У 2007 року Дарина переходить в агенцію маркетінгових комунікацій Brandnew на посаду директора з роботи з кліентами, а в 2010 році очолює її. Ключові клієнти: Mastercard, Nestle, Газпром-Нафта, OBI, SABMiller, LG та ін.

Агенція BrandNewболее 10 років надає послуги в області event-маркетингу, sales promotion, digital, спонсорство, PR. Одна з відмінних технологій агентства — відстеження актуальних трендів для створення креативних механік. Агенція — член Асоціації Комунікаційних агентств Росії.


← Повернутися