Вікторія Папазова
директор відділу трейд маркетингу, Миронівський Хлібопродукт
Навички успішного управління, висока орієнтація на результат, різноманітний досвід у маркетингу, отриманий за 12 років роботи в компаніях-лідерах FMCG сегменту.
Досягнення:
- Проект комплексу активацій BURN — визнаний кращою практикою системи Кока Кола (27 країн) у 2008.
- Проект спеціального брендингу старовинної частини Львова - визнаний кращою практикою системи CocaCola (27 країн) у 2009.
- Проект запуску лінійкі BotaniQ також відзначений як краща системна практика.
Про себе: Щаслива займатися улюбленою справою. Творчість завжди знаходить собі місце в моєму житті. Пишу картини, подорожую, пишаюся тим, що в минулому спелеолог. Пишаюся тим, що я львів'янка. І, не дивлячись на проживання в Києві, нею залишаюся. Пишаюся своїми колишніми і справжніми підлеглими, вони добиваються великих успіхів та практично всі стають лідерами. Заміжня, є син.
Вважаю, що пройшла класичну школу маркетолога, пройшовши всі сходинки від промоутера та мерчендайзера до керівника відділу великих компаній. Практика + сильна творча підготовка = це справжній трейд маркетинг.
- Немає однакових акцій — є однакові механіки.
- Я знаю точно, неможливе — можливо (це про мене).
← Повернутися