A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

Вікторія Папазова
директор відділу трейд маркетингу, Миронівський Хлібопродукт

Навички успішного управління, висока орієнтація на результат, різноманітний досвід у маркетингу, отриманий за 12 років роботи в компаніях-лідерах FMCG сегменту.

Досягнення:

  • Проект комплексу активацій BURN — визнаний кращою практикою системи Кока Кола (27 країн) у 2008.
  • Проект спеціального брендингу старовинної частини Львова - визнаний кращою практикою системи CocaCola (27 країн) у 2009.
  • Проект запуску лінійкі BotaniQ також відзначений як краща системна практика.

Про себе: Щаслива займатися улюбленою справою. Творчість завжди знаходить собі місце в моєму житті. Пишу картини, подорожую, пишаюся тим, що в минулому спелеолог. Пишаюся тим, що я львів'янка. І, не дивлячись на проживання в Києві, нею залишаюся. Пишаюся своїми колишніми і справжніми підлеглими, вони добиваються великих успіхів та практично всі стають лідерами. Заміжня, є син.

Вважаю, що пройшла класичну школу маркетолога, пройшовши всі сходинки від промоутера та мерчендайзера до керівника відділу великих компаній. Практика + сильна творча підготовка = це справжній трейд маркетинг.

  • Немає однакових акцій — є однакові механіки.
  • Я знаю точно, неможливе — можливо (це про мене).


← Повернутися