A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

Тетяна Лукинюк
директор з маркетингу, САН ІнБев Україна

Тетяна більше 15 років працює в міжнародних компаніях, з них більше 9 років в маркетингу. Кар'єру маркетолога починала в рекламних агентствах (TBWA, Scholz & Friends), працюючи на тютюнових клієнтів. У 2004 році почала кар'єру в бренд-менеджменті в тютюнової компанії Gallaher Plc (тепер частина JT International). Вела бренд LD — № 1 у портфелі компанії , вела запуск Sovereign. У 2006 році перейшла в компанію Coca-Cola, вела бренди Fanta, Sprite, Schweppes. У 2008 році стала директором з маркетингу в компанії Oriflame в Україну, а потім відповідала за всі країни СНД і Балтії (крім Росії). За 3 роки роботи вдалося вивести бренд Oriflame на перше місце на ринку косметики та парфумерії, посунувши глобального конкурента — Avon. З 2011 працює директором з маркетингу провідної пивоварної компанії «Сан ІнБев Україна» (входить до групи компаній «Anheuser-Busch InBev»). У портфелі компанії — пивний бренд № 1 «Чернігівське», а також бренди Рогань, Staropramen, Stella Artois, Beck's, Янтар, Hoegaarden, Leffe та інші.

З 2010 року Тетяна є викладачем The Chartered Institute of Marketing (UK), курс Marketing Planning Process. Тетяна має дипломи за спеціальностями: англійська мова та література в Київському державному лінгвістичному університеті, маркетинг в Міжнародному інституті бізнесу, маркетинг в The Chartered Institute of Marketing.

У 2011 році увійшла в топ 10 маркетингових директорів за версією MMR.


← Повернутися