Тетяна Лукинюк
директор з маркетингу, САН ІнБев Україна
Тетяна більше 15 років працює в міжнародних компаніях, з них більше 9 років в маркетингу. Кар'єру маркетолога починала в рекламних агентствах (TBWA, Scholz & Friends), працюючи на тютюнових клієнтів. У 2004 році почала кар'єру в бренд-менеджменті в тютюнової компанії Gallaher Plc (тепер частина JT International). Вела бренд LD — № 1 у портфелі компанії , вела запуск Sovereign. У 2006 році перейшла в компанію Coca-Cola, вела бренди Fanta, Sprite, Schweppes. У 2008 році стала директором з маркетингу в компанії Oriflame в Україну, а потім відповідала за всі країни СНД і Балтії (крім Росії). За 3 роки роботи вдалося вивести бренд Oriflame на перше місце на ринку косметики та парфумерії, посунувши глобального конкурента — Avon. З 2011 працює директором з маркетингу провідної пивоварної компанії «Сан ІнБев Україна» (входить до групи компаній «Anheuser-Busch InBev»). У портфелі компанії — пивний бренд № 1 «Чернігівське», а також бренди Рогань, Staropramen, Stella Artois, Beck's, Янтар, Hoegaarden, Leffe та інші.
З 2010 року Тетяна є викладачем The Chartered Institute of Marketing (UK), курс Marketing Planning Process. Тетяна має дипломи за спеціальностями: англійська мова та література в Київському державному лінгвістичному університеті, маркетинг в Міжнародному інституті бізнесу, маркетинг в The Chartered Institute of Marketing.
У 2011 році увійшла в топ 10 маркетингових директорів за версією MMR.
← Повернутися