Підказка
Ця інформація допоможе вам ознайомитися з правилами КМФР, вибрати форму участі і правильно зареєструватися.
Перш за все, прочитайте загальні правила і виберіть форму участі у фестивалі. Можливі три варіанти:
— подача конкурсних робіт без акредитації представників;
— акредитація представників без подачі конкурсних робіт;
— акредитація представників на всі заходи КМФР з подачею робіт на конкурсну програму.
Загальні правила
У конкурсній програмі фестивалю беруть участь роботи, розміщені в ЗМІ, які брали участь в рекламних кампаніях або реалізовані в іншій формі з січня 2011 по квітень 2012 року включно, крім робіт, що вже подавалися на КМФР раніше. Подача заявок на участь та електронних версій робіт проходить до 20 квітня 2012 року в розділі Реєстрація.
Всі заявки мають подаватися англійською мовою з можливим наданням російського або українського варіанту.
Увага! Творчі роботи повинні мати переклад текстів на англійську мову у 2 видах:
- переклад у полі конкурсної заявки "Опис творчої ідеї" для конкурсів:
B. Press / Реклама в пресі
C. Outdoor / Зовнішня реклама
D. Radio / Радіо реклама
K. Advertising Campaigns / Рекламні кампанії — підкатегорія K-2. Рекламна серія (при реєстрації серії зображень)
- титри в презентаційному ролику для конкурсів:
A. Film / Рекламний ролик
H. Media projects / Медіа проекти
I. PR projects / PR проекти
J. Marketing Services projects / Проекти маркетингових сервісів
K. Advertising Campaigns / Рекламні кампанії
Роботи без заявок, реєстраційної форми та оплати до участі в конкурсі не допускаються. Пересилання робіт на адресу оргкомітету здійснюється за рахунок відправника. Конкурсні роботи, що надійшли до оргкомітету КМФР, не повертаються.
Учасник фестивалю гарантує легальне використання музики, фото, текстів і т. д. у надісланих на конкурс роботах та зобов'язується вирішувати всі можливі спірні питання з цього приводу самостійно. Роботи можуть бути використані організаторами КМФР з метою популяризації фестивалю.
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами відкритий для учасників рекламно-комунікаційного ринку, рекламодавців, ЗМІ та індивідуальних учасників з Австрії, Азербайджану, Албанії, Вірменії, Білорусі, Болгарії, Боснії і Герцеговини, Угорщини, Греції, Грузії, Ізраїлю, Казахстану, Кіпру, Киргизії, Латвії, Лівану, Литви, Мальти, Македонії, Молдови, Польщі, Румунії, Росії, Сербії, Словаччини, Словенії, Таджикистану, Туркменістану, Туреччини, Узбекистану, України, Фінляндії, Хорватії, Чехії, Чорногорії, Естонії.
Також до конкурсної програми допускаються роботи від учасників з інших країн, але - у тому випадку, якщо замовником роботи є рекламодавець зі списку вищевказаних країн.
Конкурси «Інтерактивна реклама» і «Креатив у медіа проектах» відкриті для учасників з будь-якої країни світу, незалежно від приналежності рекламодавця до вищезгаданого переліку країн.
Нагороди фестивалю
Основу програми КМФР складають 11 конкурсів. У кожному конкурсі визначається один переможець, який нагороджується призом Краща робота конкурсу. Кожен конкурс складається з категорій/номінацій. У кожній категорії визначаються фіналісти («шорт-лист») та призери («золото», «срібло», «бронза»).
У категорії не може бути більше двох «золотих», двох «срібних» і трьох «бронзових» призерів. Кількість фіналістів не обмежується. Журі має право не присуджувати призових місць при невідповідності жодної роботи до критеріїв оцінки. За рішенням журі, в кожному окремому випадку можуть вручатися спеціальні призи конкурсу.
За підсумками всіх конкурсів офіційної програми КМФР Голова журі фестивалю визначає найкращу рекламну роботу, якій присуджується Гран-прі. Висунута на Гран-прі робота може бути Кращою роботою конкурсу або бути обраною з числа золотих призерів будь-якого конкурсу. У разі, якщо робота отримує звання Кращої роботи конкурсу, а також ту чи іншу нагороду додатково, цій роботі вручаються всі присуджені нагороди, проте призові бали не плюсуються, окрім нагороди Гран-прі. Призові бали за нагороду Гран-прі рахуються додатково.
За підсумками конкурсної програми КМФР підводиться рейтинг учасників з нарахуванням балів за нагороди фестивалю. Учаснику, який посідає в рейтингу перше місце, присвоюється звання Найкраща агенція фестивалю.
Перемога, призове місце, вихід в фінал або спеціальний приз журі (це не стосується спеціальних призів від партнерів та спонсорів) приносять такі бали:
Вихід у фінал — 2 бали.
«Бронза» — 4 бали.
«Срібло» — 6 балів.
«Золото» — 8 балів.
Краща робота — 10 балів.
Приз журі преси — 10 балів.
Гран-прі фестивалю — 15 балів.
Вартість та оплата
Порядок оплати участі в КМФР
Виставлення рахунків та оплата участі у фестивалі відбувається після формування запитів (дивіться під списком своїх зареєстрованих робіт). Надіслати запит можна після закінчення реєстрації. Після цього редагування зазначених для оплати заявок стає неможливим.
Рахунок передається на вказаний в реєстраційній формі факс або e-mail протягом 3-х днів. Українські учасники повинні сплатити його гривнями, нерезиденти Україна — євро. Для підготовки документації українським учасникам (юридичним особам) необхідно відправити копію свідоцтва платника ПДВ до Оргкомітету факсом: 044 490 90 30. Формування рахунку для нерезидентів Україні відбувається після підписання договору.
Конкурс | до 31.03.2012 | до 20.04.2012 |
---|---|---|
A. Film / Рекламний ролик | 800 грн / 80 € | 1000 грн / 100 € |
B. Press / Реклама у пресі | 650 грн / 65 € | 800 грн / 80 € |
C. Outdoor / Зовнішня реклама | 650 грн / 65 € | 800 грн / 80 € |
D. Radio / Реклама на радіо | 500 грн / 50 € | 600 грн / 60 € |
E. Film Craft / Відео майстерність | 1000 грн / 100 € | 1200 грн / 120 € |
F. Design / Дизайн | 650 грн / 65 € | 800 грн / 80 € |
G. Interactive / Інтерактивна реклама | 800 грн / 80 € | 1000 грн / 100 € |
H. Creative use of Media / Креатив в Медіа проектах | 1000 грн / 100 € | 1200 грн / 120 € |
I. PR projects / PR проекти | 1000 грн / 100 € | 1200 грн / 120 € |
J. Marketing Services projects / Проекти маркетингових сервісів | 1000 грн / 100 € | 1200 грн / 120 € |
K. Advertising Campaigns / Рекламні кампанії | 1500 грн / 150 € | 1800 грн / 180 € |
Вартість зазначена без урахування податків.
Акредитації
Вартість акредитації «Day Pass» :
(акредитація одного представника від організації на один із 4-х днів КМФР)
23 травня — Free access
24 травня — 1000 грн/100 €
25 травня — 1100 грн /110 €
26 травня — 1200 грн/120 €
Акредитація «Day Pass» дає право відвідування всіх заходів КМФР відповідно до програми обраного дня: експозицію конкурсних робіт, програму семинарів і майстер-класів у рамках міжнародної конференції, вечірку (акредитації на 25 та 26 травня включають Церемонії нагородження переможців)
Вартість акредитації «Full Pass» :
3000 грн / 300 € (акредитація одного представника від організації на всі 4 дні КМФР)
2700 грн / 270 € (вартість акредитації для кожного, якщо від однієї організації реєструється двоє і більше представників).
Акредитація «Full Pass» дає право відвідування всіх заходів КМФР протягом 4-х фестивальних днів.
Всі ціни вказані без урахування податків.
Увага! Разові вхідні квитки цього року продаватися не будуть.
Знижки
При поданні серії робіт (три та більше робіт з одного рекламного конкурсу, які складають рекламну кампанію) надається знижка 30% від загальної вартості робіт у серії. На кожну роботу серії заповнюється окрема заявка з обов'язковим зазначенням приналежності до рекламної серії.
Увага! Знижка 30% дійсна для категорій: A. Рекламний ролик, B. Реклама в пресі (за виключенням BC. Майстерність у друкованій рекламі), C. Зовнішня реклама, D. Радіо реклама (за виключенням DC. Майстерність у радіорекламі) та F. Дизайн.
Дійсні члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 20% знижку на акредитацію та участь у конкурсній програмі. Асоційовані члени Всеукраїнської рекламної коаліції мають право на 5% знижку на акредитацію та участь у конкурсній програмі.
Оплата участі у конкурсах та/або акредитації проводиться за безготівковим розрахунком (для фізичних осіб — через касу банку) або за допомогою кредитної картки.
Подача конкурсних робіт
Щоб ваші роботи взяли участь у конкурсній програмі КМФР, вам необхідно послідовно виконати декілька дій.
1. Підготовка до участі:
- ознайомтеся з категоріями конкурсної програми ХІІІ КМФР;
- оберіть роботи для участі в конкурсній програмі КМФР і підберіть відповідні категорії;
Зверніть увагу: До участі допускаються роботи, прийняті клієнтами в період з січня 2011 року, що не брали участі в попередньому КМФР. Одна робота може подаватися в кількох номінаціях і, відповідно, буде оцінюватися різними складами журі
- кожна категорія має свої технічні вимоги до завантаження конкурсних робіт. Уважно ознайомтеся з ними і перевірте відповідність файлів до даних технічних параметрів.
2. Зареєструйтеся на сайті фестивалю:
- обов'язково заповніть всі необхідні поля;
- контактна інформація використовується оргкомітетом для зв'язку з учасниками, тому перевірте правильність введеної інформації;
- інформація з поля «Назва учасника» використовується в каталогах і дипломах КМФР, тому вкажіть назву компанії без лапок, дужок та форми власності;
- після внесення всіх даних на вашу електронну адресу буде відправлене посилання для активації акаунту.
3. Заповніть конкурсну заявку на кожну роботу:
- для входу використовуйте логін та пароль;
- оберіть необхідну категорію та обов'язково заповніть всі поля;
- внесіть інформацію про команду, що працювала над проектом;
- після внесення інформації до заявки перевірте всі введені дані та натисніть «Зберегти» ;
- завантажте конкурсну роботу відповідно до всіх технічних вимог.
Редагування конкурсних заявок можливе до запиту рахунку.
4. Після завершення реєстрації запросіть рахунок на оплату:
- до запиту рахункупереконайтеся, що заявка заповнена правильно, а файл завантажений коректно тавідповідно технічних вимог категорії. Після запиту рахункуроботи не доступні для редагування.
- перейдіть до розділу особистого кабінету «Мої рахунки» і відмітьте ті роботи, які готові до участі та сплати;
- оберіть форму оплати і натисніть «Виставити рахунок» .
Рахунок буде відправлено у 3-денний термін на факс або e-mail, зазначений вами при реєстрації.
Увага! Роботи вважаються прийнятими до участі тільки після запиту рахунку!
5. До 27 квітня передайте друковані версії робіт (за бажанням) в Дирекцію фестивалю, якщо ви берете участь у конкурсі Design / Дизайн.
Акредитація представників
Якщо ви хочете відвідати КМФР як глядач та взяти участь у заходах фестивалю, дотримуйтесь цього порядку дій.
1. Ознайомтесь із видами акредитацій та їх вартістю:
- "Day Pass" акредитація — право відвідання КМФР та оплати за обраними Вами днями:
23 травня — вільний вхід
"Day Pass" на 24 травня: надає право відвідування всіх заходів КМФР відповідно до програми на 24.05.2012 — експозицію конкурсних робіт, програму семинарів і майстер-класів в рамках міжнародної конференції, вечірку.
"Day Pass" на 25 травня: надає право відвідування всіх заходів КМФР відповідно до програми на 25.05.2012 — експозицію конкурсних робіт, програму семинарів і майстер-класів в рамках міжнародної конференції, Першу Церемонію нагородження переможців КМФР, вечірку.
"Day Pass" на 26 травня: надає право відвідування всіх заходів КМФР відповідно до програми на 26.05.2012 — експозицію конкурсних робіт, програму семинарів і майстер-класів в рамках міжнародної конференції, Другу Церемонію нагородження переможців КМФР та вечірку-закриття фестивалю.
- "Full Pass" акредитація надає право на відвідування абсолютно всіх заходів КМФР протягом 4-х фестивальних днів.
2. Зареєструйтеся на сайті фестивалю:
- обов'язково заповніть всі необхідні поля;
- перевірте правильність контактної інформації, вона використовується оргкомітетом для зв'язку з учасниками;
- інформація з поля «Назва учасника» використовується на бейджах КМФР, тому впишіть назву компанії без лапок, дужок та форми власності;
- після внесення всіх даних на вашу електронну адресу буде відправлене посилання для активації акаунту.
3. Оберіть вид акредитації:
- для входу на сайт використовуйте логін та пароль;
- у розділі Реєстрація виберіть пункт «Акредитація»;
- оберіть форму акредитации "Day Pass" (24 травня/25 травня/26 травня) або "Full Pass".
4. Внесіть дані учасника (-ів):
- вкажіть ПІБ акредитованого учасника;
- вкажіть назву компанії та посаду учасника;
- завантажте фотографію учасника (технічні вимоги для фотографії:);
- натисніть «Відправити».
5. Після формування списку акредитованих учасників клікніть «Запросити рахунок». Рахунок буде передано у 3-денний термін на зазначений вами при реєстрації контактний факс або e-mail.
6. Сплатіть отриманий рахунок і стежте за новинами на сайті фестивалю.
* Зверніть увагу:
Цього року змінилися правила акредитування учасників.
Акредитація оформлюється на фізичну особу, а не юридичну, тобто є індивідуальною.
Акредитація не підлягає передачі іншій особі.
Ідентифікація буде здійснюється за фотографією, завантаженою участником.