A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-9-7. Весна в Хелен Марлен витрины

АгенствоМилк Брендинг
Творчий керівникСветлана Цвеленьева, Дмитрий Клищик
Автор ідеїHelen Marlen Group, Милк Брендинг
ПродуктHelen Marlen Passage 15 store
ОписЗАДАЧА

Для сети магазинов модной брендовой одежды Helen Marlen Group, витрина – это один из самых важных коммуникационных каналов. Ее задача не только показать культовые вещи из новой коллекции или анонсировать очередной сейл. Витрина должна вдохновить женщину и, если все сделано правильно, заставить ее изменить свой маршрут и заглянуть в магазин. Так и звучала задача по продвижению весенней коллекции одежды 2012, поставленная перед агентством – вдохновить!

РЕШЕНИЕ

Образ куклы Барби как иконы безупречности во всем, что касается идеального look&style, продиктовал идею весеннего оформления витрин магазинов сети. Идея была в том, чтобы не cтолько представить наиболее яркие новинки, сколько создать настроение самых «соблазнительных» тем наступающего весенне-летнего сезона - «garden party», «cabrio ride», «marine vacation» и др. Каждый look был оформлен в стилистике тематической коробки «Барби».
Склад творчої групиСветлана Цвеленьева, Креативный директор
Дмитрий Клищик, Креативный директор
Илья Казьмин, Арт-директор / Дизайнер
Александр Фаер, Технический специалист
Ольга Перепелица, Эккаунт-менеджер