A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

G-5-1. Чемпионат мира по промыванию носа

АгенствоНовокортекс
Творчий керівникСергей Фененко
Автор ідеїАлен Фридрихс, Рул Веллинг, Бас Веллинг
ПродуктУстройство для промывания носа Аква Марис
ОписЗадача кампании - поддержать запуск нового продукта от Аква Марис. Аква Марис Домашний - это устройство для промывания носа, состоящее из пакетиков с солью Адриатического моря и специального чайничка. Мы решили связать Аква Марис с Джала Нети, процедурой ежедневного промывания носа, известной из йоги. Для того, чтобы завоевать внимание интернет-пользователей, мы организовали Чемпионат мира по Джала Нети в Амстердаме. И поместили на YouTube прямую трансляцию мужского финала в категории до 5 литров, выигранного Федором Конюховым из Новосибирска. Через месяц у нашего вирусного ролика было свыше 700.000 просмотров. Смотрите видео и читайте описание кампании на www.novocortex.com/viral_aqua_maris/ru/
Склад творчої групиКлиент: Николай Жаворонков,
Стратегия кампании: Надя Зеленкова & Сергей Фененко,
Режиссер: Ален Фридрихс,
Продюсеры: Бас Веллинг, Даня Лопис,
Оператор: Рул ван ’т Хофф,
Арт директор: Брам ван де Вен.