A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

H-2-9. Стихи от Pocketbook

АгенствоЛео Бернет Украина
Творчий керівникТатьяна Федоренко
Автор ідеїТатьяна Федоренко, Евгений Грязнов
ПродуктЭлектронная книга "PocketBook"
ОписНашей задачей было
интересным образом показать возможность электронной книги Pocket Book объединять многих авторов на «одной странице».

Креативное решение
Мы объединили хорошо известные строки разных украинских, русских и английских поэтов таким образом, чтобы их рифма и значение создали совершенно новое произведение.
Некоторые из таких новых стихов легко читать на трех языках одновременно.
Именно поэтому макет выглядит, как настоящая страница бумажной книги; даже слоган и сам продукт стали частями созданной нами истории. Специально разработанные буквицы отображают содержание этого уникального литературного произведения.


Медиа-решение
Мы поместили настоящую страницу бумажной книги среди страниц глянцевого журнала. Ее невероятный вид и текстура сразу привлекают внимание к экземпляру макета, а также подчеркивают компактность размеров электронной книги Pocket Book.

Слоган
Множество авторов в одной электронной книге Pocket Book
Склад творчої групиТатьяна Федоренко, креативный директор, копирайтер; Евгений Грязнов, копирайтер; Влад Кунец, арт директор; Максим Подолянюк, дизайнер, иллюстратор; Анастасия Филоненко, иллюстратор; Наталья Сивкова, эккаунт директор; Катерина Дуда, продюсер; Катерина Денисенко, продакшен менеджер;"Ellen Diss", продакшен-студия.