A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

I-4-20. 12 КМФР: Победить нельзя оправдаться

АгенствоISD Group
Творчий керівникВиктор Шкурба
Автор ідеїИван Сияк
Продукт12 КМФР
ОписОдин из главных стимулов в нашей профессии - это сравнение себя с коллегами. Кто угодно может ошибаться, но никто не хотел бы, чтобы об этой ошибке написали в комментариях на adme.ru Боязнь прослыть неудачником - та болевая точка, на которую давила кампания по продвижению 12 КМФР. Не хочешь участвовать в фестивале? Заготовил правдоподобное объяснение? Чувак, да ты просто боишься проиграть!

ПОБЕДИТЬ НЕЛЬЗЯ ОПРАВДАТЬСЯ - под этим слоганом прошла кампания по продвижению 12-го Киевского Международного Фестиваля Рекламы. Подразумевается, что у рекламиста не может быть причин для отсутствия на крупнейшем профессиональном событии - могут быть только отмазки. Мы предполагаем, что многие рекламисты хотели бы поучаствовать в фестивале, но боятся проиграть, и поэтому на всякий случай хотят иметь отмазку.
Склад творчої групиКоманда ISD Group:
Креативный директор — Виктор Шкурба
Старший копирайтер и автор идеи — Иван Сияк
Тайный советник — Алина Ревенко
Ведущий разработчик — Андрей Сергеев
Дизайнеры — Елена Базулина, Илья Гладько, Антон Гридзь
Разработчики — Артем Пономаренко, Тимур Сайфетдинов
Аккаунт менеджеры — Анна Кумаритова, Ника Бельская

Продакшн: Pif Paf
Оператор — Сергей Рудь
Фотограф — Юлия Маланюк