A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

I-4-21. Поющие в душе - 2

АгенствоISD Group
Творчий керівникВиктор Шкурба
Автор ідеїАлина Ревенко
ПродуктГели для душа NIVEA Times
ОписСогласно исследованиям по Гарвардской методологии подсознательных ассоциаций в категории гелей для душа, NIVEA ассоциируется сейчас с дружелюбием и заботой, но для изменения покупательского поведения бренду не хватает характеристик likebility («классный», «любимый»).

Поэтому мы создали первое в мире онлайн-видео караоке, где пользователь подпевает реальным звездам. Каждое из 4 снятых нами музыкальных видео соответствует по настроению одному из гелей коллекции NIVEA Times. Смотришь его, выбираешь мужскую или женскую дорожку, а потом поешь.

В результате получаешь персонализированный клип, где твой голос звучит дуэтом вместе со звездой, и можешь послушать, как он миксуется с пением сотен других людей. NIVEA продает не просто гели для душа, а настроение. Кто-то с их помощью заряжается энергией на целый день, кто-то смывает усталость или забывает о неприятностях. Такого же эффекта может достичь только музыка.
Склад творчої групиКоманда ISD Group:
Автор идеи и текстов песен — Алина Ревенко
Креативный директор — Виктор Шкурба
Технический директор — Александр Савин
Разработка, программирование, анимация — Артем Пономаренко, Илья Гладько, Андрей Сергеев, Тимур Сайфетдинов
Монтаж — Егор Татаренко
Дизайн — Александр Ярошеня, Елена Базулина, Наталья Тачинская
Копирайтеры — Иван Сияк, Нина Дмитриева, Анна Кащеева
Аккаунт менеджеры — Анна Кумаритова, Ника Бельская
Медиа менеджер — Оксана Рябая