A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

J-5-10. Шотландцы умеют выбирать

АгенствоПрогрешн Груп
Творчий керівникГончаров Борис
Автор ідеїГончаров Борис
Продуктвиски The Famous Grouse
ОписШотландцы умеют выбирать! Уже давно они предпочитают лучший вкус и, значит, могут помочь сделать правильный выбор кому угодно.
На YouTube мы разместили видео, в котором шотландцы выбирали один из двух предложенных вариантов, произнося свой выбор вслух. Интерес к акции поддерживали промо-упаковки в магазинах и специальные предложения в барах.
Склад творчої групиТышнюк Екатерина - видео продюсер, Алехин Роман - Арт Директор, Бембиев Лео - Копирайтер, Шинелько Олеся - дижитал продюсер, Глаголева Оксана - Директор по активациям продаж, Кудрякова Нинель - Руководитель группы по работе с клиентами, Гатальская Юлия - менеджер по работе с клиентами