A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

K-1-24. Glorix- первый год жизни

АгенствоИнБриф
Творчий керівникМайкл Гибсон- креативный директор
Автор ідеїИнБриф
ПродуктГлорикс
ОписПокорять рынок, наполненный конкурентами, для нового бренда – всегда очень непростая задача. Первые шаги на незнакомой территории порой бывают самыми важными, равно как и самыми трудными – столько больших и маленьких препятствий становится на пути к успеху.
Именно поэтому Glorix - средству для мытья пола, эффективно очищающему и дезинфицирующему поверхности без хлора, а значит - безопасному для маленьких детей, нужна была сильная единая стратегия и серьезный комплекс мер по решению первоочередных задач.
Сложная системная работа велась во всех возможных направлениях:
• Исследования и стратегия: изучить целевую аудиторию – молодых родителей с детьми, понять их основные потребности, чтобы выработать четкую комплексную стратегию по внедрению бренда на российском рынке.
• Творческие разработки: создать, отрисовать и представить ЦА уникальных, ни на кого не похожих персонажей, призванных придать молодому бренду индивидуальность и запоминаемость. И Бактерёк, и Непыля несли в себе не только занимательную, но и образовательную функцию: «для соблюдения полной гигиены поверхность должна быть не просто вымыта, но и продезинфицирована».
Склад творчої групиОльга Буянова- копирайтер
Мария Грачева- арт-директор