A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

A-2-3. Саирме

Агенствоbranding.ge
Творчий керівникЛеван Коберидзе
Автор ідеїЛеван Коберидзе
ПродуктМинерапьная вода
ОписОсновная цель рекламного ролика: детально представить главную идею бренда минеральной воды «Саирме»: -"Раздели дар Грузинской природы!" и обновленный дизайн упаковки. Акцентировать внимание на визуальные детали упаковки подчеркнуть возможность ежедневного потребления продукта.
Главным элементом коммуникации являются олени.
В тексте содержится информация о природном происхождении продукта, рекомендации по потреблению и главная идея бренда как слоган бренда.
Склад творчої групиЛеван Коберидзе - директор; Мака Чичинадзе - арт директор; Ана Кабзинадзе - бренд едваизер / менеджер по проектам; Гиорги Ебралидзе - Режиссер; Дима Бондаренко - оператор; Анатолий Познянский - fx мастер.