A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

A-17-5. Любите мам

АгенствоDeluxe Interactive
Творчий керівникГеоргий Павленишвили
Автор ідеїDeluxe Interactive
ПродуктЛюбятово
ОписЦели:
Поддержать в диджитал-среде запуск нового продукта от Любятово «Здоровое утро», целевой аудиторией которого являются мамы, нуждающиеся во вкусном и полезном источнике энергии для того, чтобы дарить заботу всей своей семье.
Решение:
Была разработана стратегическая платформа «Мы любим мам», в рамках реализации которой родилась нестандартная промо-кампания «Миллион признаний в любви».
Под эгидой бренда «Здоровое утро» в сети появился проникновенный видео манифест «Любите мам», рассказывающий о том, что значит быть мамой, какая это нелегкая, но прекрасная роль. Зрителям манифеста предлагается признаться в любви своей маме или любой знакомой маме, отправив ей кастомизированное видео послание. Каждое имя мамы, которой признались в любви подобным образом, появляется на огромной стене признаний. Как только на стене признаний соберется миллион признаний – имена миллиона мам будут выгравированы на реальном памятнике, который будет установлен брендом в Москве (или другом городе России).
Склад творчої групиГеоргий Павленишвили - Креативный директор
Алексей Ермолаев - Старший копирайтер
Софья Шеховцова – Аккаунт Менеджер