A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

B-13-1. Присмотритесь К АНАПЕ

АгенствоМедиа-Шторм
Творчий керівникЕвгений Туркин
Автор ідеїЕвгений Туркин
ПродуктЖилой комплекс «ЛАЗУРНОЕ ПОБЕРЕЖЬЕ»
ОписПри прочтении, заголовок «Присмотритесь К АНАПЕ» имеет двойное значение: «канапе» - как закуска, и «К АНАПЕ» - как к городу.

ПРОБЛЕМА:
Настороженное отношение клиентов к покупке недвижимости на Черном море. Распространенное мнение, что ее стоимость завышена по сравнению с аналогами за границей, непонимание достоинств предложения.

ИДЕЯ:
Присмотрись к Анапе!
Стоит только присмотреться, и вы увидите все преимущества жизни в Анапе.
ОПИСАНИЕ:
Мы представляем все преимущества жизни в ЖК «Лазурное побережье» в виде визуальной метафоры, как части легкого французского канапе. Все достоинства ЖК становятся различимы не сразу, а лишь присмотревшись: расположение на высоком берегу, у самого моря, экология, достопримечательности, возможности для спорта и отдыха.
Склад творчої групиарт-директор: Евгений Туркин
копирайтер: Евгений Туркин, Мария Дмитриева