A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

C-15-12. ПалладиУМ-2

Агенстворекламная группа "Вы-ход"
Творчий керівникАртем Ляпунов
Автор ідеїАртем Ляпунов
СеріяПалладиУМ
ПродуктБизнес-центр "Палладиум"
ОписОсновная задача: привлечь внимание к названию бизнес-центра класса А.
Техническая продвинутость бизнес-центра «Палладиум» акцентирована выделением слова «ум» в его названии. Что придает выгодную двусмысленность слогану. Для поддержания темы «большого ума» на лбу героя размещена графическая часть логотипа «Палладиума», которая выглядит как полный «статус бар» (семи пядей во лбу).
Склад творчої групиАртем Ляпунов - арт-директор, копирайтер