A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-1-62. Ребрендинг e:mg

Агенствоe:mg
Творчий керівникМельников Антон
Автор ідеїГубергриц Михаил
Продуктe:mg
ОписРОЛИК ПО РЕБРЕНДИНГУ СМ. ТУТ www.youtube.com/watch?v=rf2uVDruFog
При выборе нового лица агентства решено было остановиться на экспертности, эффективности, инновационности и аналитическом подходе к решению задач. В результате первая буква аббревиатуры получила новую расшифровку — effective — а новый логотип — вид формулы. Чистая, простая форма логотипа, напоминает гениальное решение математической задачи, где в результате сложных вычислений, сокращений, взятия производных и логарифмов, выведена формула, поражающая своей простотой и изяществом. В аббревиатуре e:mg также появилось двоеточие — оно выполняет функцию знака равенства в формуле, но в отличие от последнего, не закрепляет намертво значение, а начинает ряд, игру, как в реальном так и в виртуальном ("цифровом") пространстве.
Склад творчої групиМельников Антон- Chief Creative Officer
Нуварьев Александр – Арт директор