A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-8-15. Дизайн упаковки для марки печенья "Рекомендую"

АгенствоРекламная группа "Иллан"
Творчий керівникВладимир Федосеев
Автор ідеїВладимир Федосеев
Продуктпеченье
ОписАгентством Иллан были созданы имя, а также фирменный стиль и упаковка для новой марки компании Тверской хлеб.
Для иллюстрации высокого уровня продукции, решено было отойти от сухой констатации факта, вывести коммуникации на более на эмоциональный уровень. Например, через ссылку на авторитетное мнение. Но кто же является авторитетом во вкусовых качествах печенья, как не мы сами? А также наши многочисленные родственники и друзья. Именно они проводят ежедневные тесты, сравнения, опыты, результаты которых подтасовать невозможно.
Для каждого из видов печенья был создан собственный персонаж: Ираида Робертовна – специалист по овсяному печенью; Илья Петрович – ценитель Тверского коктейля; Петя Веревкин, уважающий Сладкую азбуку. Кроме изображения персонажа и продукции, упаковка содержит живые комментарии героя, которые помогут сориентироваться как в выборе самого продукта, так и в способе его употребления.

Склад творчої групидизайнер Анастасия Белякова, копирайтер Дарья Шоломицкая