A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-8-53. Дизайн упаковки кофе Jungle

АгенствоRAM 360° Agency
Творчий керівникИгорь Гусаров
Автор ідеїДмитрий Пасечник, Сергей Артеменко
ПродуктJungle coffee
ОписЗадача. На полках супермаркетов страны суждено появиться новому премиальному кофе. 100% арабика сорта «Премиум Килиманджаро». Ему нужны название и упаковка.
Решение. Африканские корни и премиальность современного города вдохновили нас назвать кофе «Джангл». Потому что все мы дикие животные, а город – наши джунгли. Мы играем разные роли – кто-то хищник, кто-то жертва. У каждого из нас свой вкус, мы различаем друг друга по внешнему виду. По нашим «шкурам».
Упаковка показывает три вкуса «Джангл», которые соотносятся с тремя разными ситуациями потребления: Сити, Лаунж, Пешн. Освободите своего зверя вместе с кофе «Джангл».
Склад творчої групиДмитрий Пасечник (copywriter), Сергей Артеменко (art director)