A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

G-6-25. Facebook Watsons Club+ первый Social CRM в Украине/Facebook Watsons Club+ Перший Social CRM в Україні

АгенствоГошва ПР/Гошва ПР
Творчий керівникОксана Гошва/Гошва Оксана
Автор ідеїПавел Педенко/Павло Педенко
ПродуктWatsons Club/Watsons Club
ОписНа протяжении года компания Watsons развивала свое присутствие в социальных сетях и активно набирала аудиторию. За этот период к странице компании в Facebook подключилось практически 30 тысяч человек. Страница использовалась для запуска новых продуктов, купонинга, совместных проектов с поставщиками. Однако, данных о количестве реальных покупателей среди поклонников страницы Watsons и их ценности для компании не было.
Мы предложили решение этой проблемы - кроссплатформенное приложение Watsons Club+, которое объединяет CRM систему Watsons с ее Facebook страницей./Прогятом року компанія Watsons розвівала свою присутність у соціальних мережах та активно набирала аудиторію. За цей період до сторінки копаніії в Facebook приєдналося 30 тисяч чоловік. Сторінка використовувалась для запуску нових продуктів, купонінгу, спільних проектів із постачальниками. Але не було даних про кількість реальних покупців серед прихильників сторінки Watsons та їх цінності для компанії.
Ми запропонували рішення цієї проблеми – кроссплатформеннй додаток Watsons Club+, яке обєднує CRM систему Watsons з її Facebook сторінкою.
Склад творчої групиПеденко Павел Александрович/Гошва Оксана Мироновна/Игорь Дидок