A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

K-2-21. Рекламная серия «Оазис среди города»

АгенствоRAM 360° Agency
Творчий керівникИгорь Гусаров
Автор ідеїИгорь Гусаров, Сергей Артеменко
ПродуктЖК «Зеленый остров»
ОписЗадача. Создать бренд нового жилого комплекса, который строит промышленно-строительная группа «Недвижимость от Ковальской». Разработать и воплотить стратегию его продвижения.
Решение. Экологический рай в центре городской инфраструктуры – таким мы увидели позиционирование жилого комплекса по адресу Киев, ул. Танковая, 1. Это помогло нам определить название и слоган: «Зеленый остров. Оазис посреди города».
Для логотипа нашлось лаконичное и легкое решение: зеленые листочки выстроились по кругу, образуя островок (а кто-то увидит и букву «О»).
Предложения о продаже недвижимости занимают большую часть рекламных площадей нашей столицы. В основном, это крупные изображения домов с ценой за квадратный метр. Чтобы вырваться из клаттера, необходимо что-то новое.
Склад творчої групиИгорь Гусаров (креативный директор), Дмитрий Пасечник (копирайте), Сергей Артеменко (арт директор)