A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-1-63. Hopersky Reserve

АгенствоВарио Бренд
Творчий керівникЕмельянов
Автор ідеїСаламех
Продуктзаповедник
ОписОсобо охраняемым объектом животного мира Хоперского Заповедника является русская выхухоль. В реальной жизни – это не очень привлекательный зверек, общение с которым для некоторых может быть не очень приятно. Поэтому для коммуникации с основными целевыми группами (инвесторы, туристы, волонтёры, дети) был выбран дружелюбный персонаж, не нищий, а друг и товарищ, ему нельзя не помочь.
Это забавная и дружелюбная выхухоль Маша. Характер персонажа, визуальное и смысловое наполнение бренда позволяют ему стать “своим парнем”, создать дружелюбный контекст восприятия, приблизить аудиторию, не знакомую с работой и проблемами заповедника, к пониманию, решению задач по охране природы. Здесь целевая аудитория - это успешные люди 25-45 лет, которые занимают активную жизненную позицию, умеют продуктивно работать и интересно отдыхать и привыкли воспринимать окружающий мир с юмором, удовольствием и без пафоса. Кроме того – это дети, на которых направленна одна из ключевых задач заповедника – экологическое просвещение, с целью вовлечения их в дело защиты и заботы о природе.
Склад творчої групидизайнер Саламех