A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-8-45. Порто-Франко

Агенствоbranding.ge
Творчий керівникМака Чичинадзе
Автор ідеїЛеван Коберидзе
ПродуктГрузинское вино
ОписЗадачей для агенство заключалась в создании бренда и упоковки грузинского вина «Чхавери»
Вино «Чхавери» изготовленно из очень редкого вида винограда, который встречается только в горном регионе Аджара(западная Грузия, черноморское побережье) .
В создании названия этого бренда и консепции етикетки нам помогло название столицы этого региона- Батуми.
По инициативе англичан 1878-1886 г.г. Батуми был назван Порто Франко – свободный порт – это была свободная экономическая зона . Надо отметить уникальное расположение города. Это единственный город мире широта и долгота имеют одинаковое значение.
Так как основной сегмент для данного брэнда это туристы - в концепцию дизайна мы вложили идею уникального расположения города, совпадение широты и долготы – 41,3. Главным элементом дизайна использовали карту прибережья черного моря, созданную португальским картографом в 1559 году.
Склад творчої групиЛеван Коберидзе - директор; Мака Чичинадзе - арт директор; Алексей Цхведиани - менеджер по маркетингу