A. Рекламний ролик
A-1. Продукти харчування
A-2. Напої безалкогольні
A-3. Напої алкогольні та слабоалкогольні
A-4. Товари та послуги для дому
A-5. Обладнання і техніка для дому
A-6. Аудіо, відео обладнання, електроніка, офісне обладнання
A-7. Здоров'я і краса
A-8. Мода та інші споживчі товари
A-9. Транспортні засоби та послуги, автосервіс
A-10. Туризм і подорожі, розваги, культура та спорт
A-11. Споживчі послуги та продаж в роздріб
A-12. Засоби та послуги зв'язку
A-13. Банківські, фінансові та страхові послуги, будівництво та продаж нерухомості
A-14. Реклама рекламних агенцій та засобів масової інформації
A-15. Корпоративна, іміджева реклама компанії
A-16. Соціальна реклама та благодійність
A-17. Інтернет фільми
A-18. Корпоративний фільм
A-19. Промо-ролики ТБ-передач і фільмів, ефірні заставки і анонси
A-20. Рекламні ролики для цифрових моніторів зовнішньої та внутрішньої реклами, мобільних телефонів і т
B. Реклама в пресі
C. Зовнішня реклама
D. Радіо реклама
E. Відео майстерність
F. Дизайн
G. Інтерактивна реклама
H. Креатив в Медіа проектах
I. PR проекти
J. Проекти маркетингових сервісів
K. Рекламні кампанії

F-8-46. Разработка образа водки Грелочка

АгенствоРанвэй Брендинг
Творчий керівникКонстантин Дворников, Андрей Надворский
Автор ідеїКонстантин Дворников, Андрей Надворский
ПродуктВодка Грелочка
ОписЗАДАЧА
Создать новый бренд водки, передающий душевность продукта.
Привлечь внимание покупателей нестандартным образом бренда.

РЕШЕНИЕ
Название бренда ”Грелочка” (means Hot-water-bottle) сумело передать характер и душевности водки. Дизайн-решение образа водки «Грелочка» креативно обыгрывает и усиливает название бренда. Каждая бутылка помещена в теплый подарок – варежку, символ душевной теплоты и уютных посиделок, причем дизайн варежки и этикетки водки выполнены в едином ключе. Слоган бренда — Водка «Грелочка» согревает! — четко выражает суть бренда.
Склад творчої групиКреативные директора - Константин Дворников, Андрей Надворский